fbpx

“CITRO” gada laikā rada vairāk kā 100 jaunumu pašu ražotai produktu līnijai

Pērn vietējais Latvijas uzņēmumu mazumtirdzniecības veikalu tīkls “CITRO” atklāja vienotu zīmola preču zīmes pašražoto produktu līniju, piedāvājot daudzveidīgu svaigo un gatavo produktu sortimentu ar “CITRO” zīmolu. Gada laikā uzņēmums radījis vairāk kā 100 jaunus produktus, ko šobrīd piedāvā ar “CITRO” zīmolu. “CITRO” produktu līnija ietver gan pašu ražoto produkciju, gan produktu līniju, kas tapusi sadarbībā ar vietējām zemnieku saimniecībām un novadu ražotājiem.

Imants Kelmers, SIA “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs: ”Produktu līnija ar “CITRO” zīmolu ir kvalitātes zīme, ko piešķiram pašu ražotajiem produktiem un produktiem, ko piedāvājam sadarbībā ar vietējām zemnieku saimniecībām un ražotājiem. Gada laikā privātās preču zīmes produktu līniju esam attīstījuši ar vairāk kā 100 produktiem, ko ikdienā iecienījuši pircēji – tās ir gan gatavās maltītes steidzīgajiem, gan produktu sagataves pagatavošanai mājās. Daļu no pašu ražotājiem produktiem gatavojam uz vietas lielākajos “CITRO” veikalos, tādējādi pircējiem varam piedāvāt tikko ceptas un vēl siltas smalkmaizītes, kā arī citus konditorejas izstrādājumus. “CITRO” pašu ražoto produkciju pircēji izvēlas gan ikdienas, gan svētku maltītēm. Esmu pārliecināts, ka, sagaidot Baltā galdauta svētkus, ikviens varēs izvēlēties savam svētku galdam piemērotāko no “CITRO” un vietējo novadu ražotāju piedāvājuma. Papildus tam, iegādājoties “CITRO” pašu ražoto produkciju, ikvienam ir iespēja piedalīties arī jaunajā pavasara loterijā “Vairāk CITRO, vairāk laimes!” un laimēt lieliskas balvas no mūsu sadarbības partneriem.”

“CITRO” zīmola produktu līniju veido “CITRO” kulināru un konditoru gatavotā produkcija – gatavās maltītes un maltīšu sagataves pagatavošanai mājās, piemēram, cepamgaļa dažāda veida marinādē u.c. Ērtai maltītei mājās vai dodoties ceļā, kā arī svētku reizēm, tiek piedāvāti dažādu veidu salāti, uzkodas, deserta ēdieni un konditorejas izstrādājumi. Papildus tam “CITRO” partnerībā ar vietējām zemnieku saimniecībām piedāvā fasētus kartupeļus un zaļumus. Nākotnē plānots pakāpeniski vēl papildināt privātās preču zīmes pārtikas produktu sortimentu un klāstu.

Lai plašāk iepazīstinātu ar “CITRO” zīmola produktu līniju, no 2021.gada 15.aprīļa līdz 24.jūnijam visos “CITRO” un “ELDO” zīmola veikalos un e-veikalā www.citro.lv/e-veikals/ norisinās pavasara loterija “Vairāk CITRO, vairāk laimes!”. Lai piedalītos loterijā, ir jāiegādājas kāds no “CITRO” zīmola pašu ražotajiem produktiem, kas veikalu plauktos atzīmēti ar loterijas norādēm. Pirkuma čeks jāreģistrē izlozei www.citro.lv.

Loterijas balvu fonda galvenās balvas ir divi AirBaltic e-kuponi lidojumiem divām personām no Rīgas uz kādu no vairāk kā 70 galamērķiem, ko piedāvā AirBaltic. “CITRO” ir sociāli atbildīgs un aicina iedzīvotājus ceļot droši, ievērojot piesardzības pasākumus. Tāpat galveno balvu fondu sastāda Samsung Ultra HD 50” televizors un trīs HP 250 G7 sērijas portatīvie datori. Katru nedēļu iespējams laimēt arī dāvanu kartes no grāmatnīcām “Jānis Roze” un “Zvaigzne ABC”, būvmateriālu, dārza un mājsaimniecības preču veikalu tīkla “Mājai un Dārzam”, kā arī “Mēness aptieka” un “CITRO” tīkla dāvanu kartes. Loterijas atļaujas Nr. 6721. Vairāk par pavasara loteriju “Vairāk CITRO, vairāk laimes!” skatīt www.citro.lv.