fbpx

“Latvian Retail Management” izvirza mērķi līdz 2025.gadam pakāpeniski atteikties no sprostos turētu vistu olām

Latvijas uzņēmumu apvienības SIA “Latvian Retail Management” partneri, īstenojot korporatīvo sociālo atbildību, izvirzījuši mērķi līdz 2025.gadam pakāpeniski atteikties no sprostos turētu dējējvistu olu tirdzniecības veikalu tīklā “CITRO”.

“Latvian Retail Management” ir svarīgi ievērot augstas kvalitātes standartus un korporatīvās ilgtspējas attīstības principus gan savā ikdienas darbā, gan sadarbībā ar partneriem un piegādātājiem. “CITRO” tirdzniecības tīklā tiek nodrošināts pircēju pieprasījuma tendencēm atbilstošs un daudzveidīgs augstas kvalitātes produktu sortiments, kas audzēts un ražots atbilstoši Latvijas normatīvo aktu un Eiropas Savienības direktīvu pārtikas kvalitātes un drošības prasībām.

“Mums ir svarīgi, lai mūsu pircējiem būtu augstas kvalitātes produktu pieejamība tuvāk to dzīvesvietai -, ikdienā nodrošinot augstvērtīgus un vietējas izcelsmes produktus. Vienlaikus kā sociāli atbildīgam uzņēmumam mums ir būtiski, lai mūsu sadarbības partneri un piegādātāji ievērotu ne tikai normatīvās kvalitātes prasības, bet arī mūsdienīgus vides ilgtspējas veicināšanas un dzīvnieku labturības principus. Līdz ar apņemšanos pakāpeniski atteikties no sprostos turētu dējējvistu olu iekļaušanas sortimentā, aicinām mūsu sadarbības partnerus, veicināt ārpus sprostiem turētu dējējvistu olu apjoma iekļaušanu piedāvājumā ,” norāda Imants Kelmers, “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs.

Šobrīd uzsākts pārejas process, veicot pārrunas ar visiem uzņēmuma apvienības “Latvian Retail Management” sadarbības partneriem un piegādātājiem par pakāpenisku sprostos turētu dējējvistu olu sortimenta apjoma samazināšanu tirdzniecībā līdz 2025.gadam, aizvietojot to ar ārpus sprostiem turētu dējējvistu olām.

Lai sasniegtu mērķi “Latvian Retail Management” šogad jau noslēdzis vairākus jaunus sadarbības līgumus ar vietējiem vistu olu ražotājiem un zemnieku saimniecībām par ārpus sprostiem turētu dējējvistu olu, kā arī  bioloģiski sertificētu olu iekļaušanu “CITRO” tirdzniecības tīkla sortimentā.

“Mēs apzināmies, ka pārejas process uz ārpus sprostiem turētu dējējvistu olu ieviešanu sortimentā būs mērķtiecīgs un pakāpenisks darbs ar partneriem un piegādātājiem. Taču mēs esam apņēmības pilni īstenot šo soli, nodrošinot mūsu pircējiem augstvērtīgus un augstas kvalitātes produktus, kas audzēti un ražoti šeit Latvijā, ievērojot mūsdienīgus dzīvnieku labturības principus un cieņpilnu attieksmi,” norāda Imants Kelmers.

“Latvian Retail Management” veido vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS “Diāna”, SIA “Gabriēla”, SIA “LEKON” un SIA “AA&CO”, pārstāvot “CITRO” zīmola veikalu tīklu ar vairāk nekā 80 tirdzniecības vietām visā Latvijā.