fbpx

Ieguldot 500 000 eiro, “CITRO” tīkls ienāk Rīgā

Vietējais Latvijas uzņēmumu mazumtirdzniecības veikalu tīkls “CITRO” ienāk Rīgā, atverot jaunāko “CITRO” veikalu Purvciemā. Kopējās investīcijas “CITRO” zīmola koncepta – “Svaigums ikdienai!” veikala izveidē un labiekārtošanā ir ap 500 000 eiro. Rūpēs par pircēju ērtībām jaunais “CITRO” veikals aprīkots un pielāgots cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, pie ieejas uzstādot arī speciālu pacēlāju ratiņkrēsliem. Tas ir jau otrais “CITRO” zīmola veikals Rīgā, bet līdz gada beigām plānots atklāt vēl vairākus jaunus “CITRO” veikalus, tādejādi nostiprinot zīmola pozīcijas galvaspilsētā.

Pāris gadu laikā, kopš izveidots “CITRO” zīmols, mērķtiecīgi kāpināta tīkla kopējā attīstība. Neskatoties uz globālo pandēmiju un ārkārtas situāciju valstī, atvērti vairāki jauni veikali un izveidots pirmais interneta e-veikals reģionos. Līdz ar zīmola pozīciju nostiprināšanu reģionos, “CITRO” mērķtiecīgi plāno paplašināt tirdzniecības tīkla pārklājumu Rīgas virzienā, pakāpeniski līdz gada nogalei atvērot vairākus veikalus galvaspilsētā.

Imants Kelmers, “CITRO” zīmola pārstāvis, SIA “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs uzsver, ka “CITRO” pircēji novērtē mūsdienīgu un ērtu iepirkšanās vidi, kā arī daudzveidīgu un plašu piedāvājumu. Līdz ar to “CITRO” veikalu tīkla attīstību un modernizāciju plānojam atbilstoši jaunākajām mazumtirdzniecības tendencēm. “CITRO” zīmola koncepts “Svaigums ikdienai!” jau guvis plašu atzinību no pircējiem reģionos – to noteikti iemīļos arī galvaspilsētas iedzīvotāji un “CITRO” kļūs par iecienītāko ikdienas piemājas veikalu.”

Ar “CITRO” zīmola konceptu “Svaigums ikdienai!” Rīgā šobrīd darbojas divi veikali “CITRO MINI” Imantā, Slokas ielā 142a un jaunatvērtais “CITRO” veikals Purvciemā, Detlava Brantkalna ielā 15.

“CITRO” zīmola koncepts paredz mūsdienīgu un modernu vidi, atbilstoši pircēju ērtībām, nodrošinot daudzveidīgu svaigu produktu sortimentu, ietverot plašu klāstu vietējo ražotāju produktus.