fbpx

“CITRO” zīmols paplašina veikalu tīklu

Vietējais Latvijas uzņēmumu mazumtirdzniecības veikalu tīkls “CITRO” paplašina tirdzniecības vietu skaitu, atverot četrus jaunus veikalus ar “CITRO” zīmolu, tādējādi nostiprinot savas tirgus pozīcijas Kurzemes reģionā. Uzņēmumu apvienībai SIA “Latvian Retail Management” pievienojies jauns partneris SIA “AA&CO” ar tirdzniecības vietām Ventspilī, Ugālē, Popē un Piltenē. Šobrīd ar jaunizveidoto “CITRO” zīmolu ir pārstāvētas 76 tirdzniecības vietas visā Latvijā. Arī turpmāk uzņēmumu apvienība “Latvian Retail Management” plāno strādāt pie vienota “CITRO” zīmola koncepta ieviešanas, veicot veikalu rekonstrukciju un piesaistot jaunus sadarbības partnerus mērķtiecīgai attīstībai.

Imants Kelmers, SIA “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs: “Izveidojot “CITRO” zīmolu mūsu vadmotīvs bija – mērķtiecīga attīstība, pakāpeniski investējot mūsdienīgu risinājumu ieviešanā, lai nodrošinātu pircējiem patīkamu un ērtu iepirkšanos, kā arī attīstot ciešāku sadarbību ar vietējiem uzņēmumiem. “CITRO” zīmola veikalu tīkla paplašināšanās ir likumsakarīgs solis zīmola attīstītībā, lai nostiprinātu tirgus pozīcijas visā Latvijas teritorijā. Jaunais partneris “AA&CO” ir uzticams un pieredzējis tirgus dalībnieks, kas viennozīmīgi sniegs savu artavu vienota “CITRO” zīmola tīkla attīstībā un sadarbības nostiprināšanā ar vietējiem novadu ražotājiem.”

“CITRO” zīmols sevi pozicionē kā vienotu veikalu tīklu, kurā tiek ieviesti mūsdienīgi un inovatīvi risinājumi un kurš pircējiem piedāvā daudzveidīgu sortimentu katru dienu. Šogad plānots koncentrēties uz vienota “CITRO” zīmola koncepta ieviešanu visā tīklā, modernizējot vairākus “CITRO” veikalus. “Daudzviet šobrīd tiek veikti rekonstrukcijas darbi, kā arī īstenota iekārtu nomaiņa uz energoefektīviem un videi draudzīgākiem risinājumiem. Protams, valstī izsludinātā ārkārtas stāvokļa dēl, ir veiktas nelielas korekcijas mūsu šī gada attīstības plānos, taču daļa no plānotā jau īstenota – pēc vērienīgas rekonstrukcijas atvērts “CITRO” veikals Ventspilī divos stāvos, tikko noslēgušies rekonstrukcijas darbi veikalos Kuldīgā un Brocēnos. Iespēju robežās un saskaņā ar valstī noteiktajiem drošības nosacījumiem īstenosim nākamos renovāciju plānus, kā arī koncentrēsimies uz jaunu sadarbību attīstīšanu ar vietējiem uzņēmumiem,” norāda Imants Kelmers.

“CITRO” zīmola stratēģija paredz attīstīt ciešāku sadarbību ar vietējo novadu zemnieku saimniecībām un ražotājiem, piedāvājot pārdot viņu lokālos ražojumus un sezonālos produktus. Daudzos “CITRO” zīmola veikalos jau ir vietējo novadu ražotāju stendi. Plānots pakāpeniski tos ieviest visā “CITRO” tīklā, piesaistot plašāku vietējo  sadarbības partneru loku un vietējos novadu ražotājus.

“Šobrīd ārkārtas situācijas laikā – vietējo uzņēmumu vienotība un savstarpēja solidaritāte ir īpaši būtiska, lai kopā pārvarētu pašreizējās grūtības. “CITRO” zīmols ir atvērts sadarbībai ar vietējiem novadu ražotājiem, aicinot pievienoties “CITRO” komandai un piedāvājot savu vietēji novadā ražoto produkciju, tādējādi mēs sniedzam atbalstu viņu uzņēmējdarbībai un ģimenēm. Ticu, ka visiem kopā mums izdosies pārdzīvot šo laiku un pēc tam kļūt vēl spēcīgākiem un vienotākiem,” skaidro Imants Kelmers.

“CITRO” veikalu tīkls aicina pieteikties arī citus Latvijas novadu ražotājus, zemnieku saimniecības un ģimenes uzņēmumus, rakstot uz info@citro.lv ar norādi “Sadarbības iespējas”. Veikalu tīkls izskatīs visus piedāvājumus un sazināsies ar uzņēmumiem personīgi.