Atbalstot vietējos ražotājus, mazumtirdzniecības veikalu tīkls “CITRO” attīsta plašas sadarbības iespējas ar reģionālajiem ražotājiem un zemnieku saimniecībām visā Latvijā. “CITRO” tīkla sortimentā ir iekļauts plašs vietējo ražotāju produkcijas klāsts un daudzveidīgs vietējo sezonas augļu un dārzeņu piedāvājums, kas ar mīlestību audzēts tepat mūsu zemē – Latvijā.
Vietējo uzņēmumu apvienības veikalu tīkls “CITRO” lepojas, ka ar lielāko daļu sadarbības partneriem, līgumi gadu no gada tiek pārslēgti, paplašinot sadarbības iespējas – liela daļa no sadarbības partneriem ir kļuvuši par nozīmīgu “CITRO” zīmola sastāvdaļu. Papildus tam “CITRO” ik gadu noslēdz vairākus jaunus sadarbības līgumus ar zemnieku saimniecībām un vietējiem ražotājiem visā Latvijā, tādejādi sniedzot atbalstu un iespējas biznesa attīstībai.
“CITRO” zīmols sadarbojas ar zemnieku saimniecībām visā Latvijā, piedāvājot vietēji audzētus dārzeņus un svaigus augļus no dažādiem Latvijas novadiem – no Kurzemes jūras liedaga līdz Latgales tālākajiem reģioniem. Sadarbība un atbalsts vietējiem novadu ražotājiem ir “CITRO” tīkla prioritāte, lai nodrošinātu daudzveidīgu vietējo sezonas augļu un dārzeņu piedāvājumu.
Līdz ar jaunās ražas iepirkumu, jau par tradīciju kļuvusi ik pavasara tikšanās ar sadarbības partneriem, kad “CITRO” pārstāvji apmeklē zemnieku saimniecības un vietējos ražotājus, lai kopā sagaidītu pirmo ražu un pārrunātu aktuālās sezonas sadarbības iespējas.
“CITRO” zīmola pārstāvis Imants Kelmers šopavasar viesojās Cēsu novada zemnieku saimniecībā “Kliģeni”, sagaidot pirmo gurķu ražu, bet Bauskas novada zemnieku saimniecībā “Cīruļi” novāca svaigo zaļo lociņu pirmo pavsara ražu un piedalījās kartupeļu stādīšanas talkā.
Sadarbība ar vietējiem ražotājiem un atbalsts vietējo ražotāju produkcijai ir daļa no “CITRO” zīmola koncepta “Svaigums ikdienai!”, kas ietver mērķtiecīgu sadarbību ar vietējām zemnieku saimniecībām un novadu ražotājiem.
Atbalstot vietējos novadu ražotājus, atsevišķās “CITRO” tirdzniecības vietās ir izveidoti Latvijā ražoto produktu stendi, kur īpaši izcelti vietējo novadu ražotāju produkti, tādējādi iepazīstinot pircējus ar vietējo reģionu ražotāju daudzveidību un produktu klāstu.