fbpx

“CITRO” kāpina apgrozījumu un plāno vērienīgas investīcijas

Vietējo uzņēmumu apvienības mazumtirdzniecības veikalu tīkls “CITRO” 2021. gadā sasniedzis vairāk nekā 111,5 miljonu eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 9% vairāk nekā gadu iepriekš. Pateicoties izmaksu optimizācijai un darba procesu efektivitātes veicināšanai, provizoriskās peļņas apmērs pērn sasniedza 5,5 miljonus eiro, kas ir par 21% vairāk nekā gadu iepriekš. Pērn “CITRO” tīkla attīstībā un veikalu tīkla paplašināšanā tika veiktas 5,8 miljonu eiro lielas investīcijas. Arī šogad plānotas vērienīgas investīcijas 6,7 miljonu apmērā “CITRO” zīmola koncepta attīstībā, kā arī “CITRO” veikalu tīkla paplašināšanā un modernizācijā.

“Neskatoties uz aizvadītā gada nozares izaicinājumiem un mazumtirdzniecības nozares stingrajiem ierobežojumiem Covid-19 pandēmijas laikā, kas liedza nozarei pilnvērtīgi darboties, “CITRO” tīkls kopumā īstenoja izvirzītos zīmola attīstības plānus. Pateicoties plānotai izmaksu  optimizācijai un pārskatot uzņēmuma iekšējos procesus, veicinot to efektivitāti, pērn izdevies kāpināt apgrozījuma un peļņas rādītājus. Vienlaikus veiktas vērienīgas investīcijas, paplašinot veikalu tīklu un sortimenta piedāvājumu, tostarp attīstot pašu ražoto produktu līniju ar “CITRO” zīmolu, kā arī nodrošinot e-veikala darbību Latvijas reģionos. Arī šī gada pirmā puse bija izaicinājumu pilna – neskaidrā ģeopolitiskā situācija un straujais resursu cenu kāpums, viennozīmīgi ietekmē gan ikdienas pamatdarbu, gan nākotnes attīstības plānus. Taču, neskatoties uz visu, mēs mērķtiecīgi turpinām darbu pie “CITRO” zīmola attīstības,” norāda Imants Kelmers, “CITRO” zīmola pārstāvis, SIA “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs.

Pērn, īstenojot izmaksu optimizāciju un pārskatot uzņēmuma darba procesus, tika attīstīts vienots loģistikas tīkls, izveidojot centralizētu “CITRO” noliktavas bāzi Pierīgā, kas ļauj nodrošināt ērtāku un operatīvāku piegādes procesu un sadarbību ar piegādātājiem un uzņēmumu apvienības partneriem. “Pārejot no vairāku noliktavu izmantošanas uz centralizētu augsta līmeņa noliktavas bāzi, mēs varam nodrošināt daudz efektīvāku preču piegādi un komplektāciju vienuviet. Nākotnes perspektīvā tas ļaus attīstīt savu darbību arī uz tiem reģioniem, kur CITRO zīmols līdz šim vēl nav plaši pārstāvēts, tai skaitā atverot jaunus  veikalus Rīgā un citviet Latvijā,” skaidro Imants Kelmers.   

Ieguldot veikalu tīkla paplašināšanā, pērn tika atvērti vairāki jauni “CITRO” veikali, tostarp Jūrmalā un Rīgā, kas bija ilgi plānots un mērķtiecīgs solis tīkla paplašināšanai Latvijas lielajās pilsētās. Tāpat tika veikta vairāku esošo tirdzniecības vietu modernizācija – īstenota iekārtu maiņa uz energoefektīvākiem un videi draudzīgākiem risinājumiem. Notika arī aktīvs darbs, lai sagatavotos depozīta sistēmas ieviešanai Latvijā, kurā “CITRO” tīklam ir būtiska loma, pārstāvot vairāk nekā 75 depozīta nodošanas punktus Latvijas reģionos. Savukārt pircēju ērtībai vairākās tirdzniecības vietās tika uzstādītas pašapkalpošanās kases, lai nodrošinātu ātru un ērtu iepirkšanos procesu. Arī šogad plānots turpināt “CITRO” veikalu modernizāciju, pilnveidojot tos atbilstoši aktuālajām mazumtirdzniecības tendencēm, lai iepirkšanās process būtu ērts un patīkams.

Turpinot “CITRO” tīkla attīstību un paplašināšanu, šogad jau atvērti vairāki jauni veikali Rīgā, tādējādi, paplašinot mazumtirdzniecības tīkla pārklājumu galvaspilsētā un stiprinot zīmola tirgus pozīcijas. “Līdz ar zīmola pozīciju nostiprināšanu reģionos, mēs mērķtiecīgi paplašinām tirdzniecības tīkla pārklājumu Rīgas virzienā, pakāpeniski līdz gada nogalei plānots atvērt vēl vairākus “CITRO” veikalus galvaspilsētā. Tāpat šogad plānots atvērt jaunus veikalus citviet Latvijas reģionos un lielajās pilsētās, mērķtiecīgi paplašinot “CITRO” veikalu tīklu un nostiprinot zīmola pozīcijas arī reģionos, kur “CITRO” tīkls līdz šim vēl nav pārstāvēts,” norāda Imants Kelmers.