fbpx

“CITRO” attīsta privātās preču zīmes produktu līniju

Veikalu tīkls “CITRO” izveidojis vienotu privātās preču zīmes produktu līniju, piedāvājot daudzveidīgu svaigo un gatavo produktu sortimentu ar “CITRO” zīmolu. “CITRO” privātās preču zīmes produktu līnija ietver gan pašu ražoto produkciju, gan produktu līniju, kas tapusi sadarbībā ar vietējām zemnieku saimniecībām un novadu ražotājiem.

Ārkārtas situācija laikā, “CITRO” aicina atbalstīt vietējos uzņēmumus, izvēloties vietējo ražotāju produktus un Latvijas Neatkarības atjaunošanas gadadienas Baltā galdauta svētkos,  4.maijā, galdā celt tikai Latvijā ražotus produktus.

Imants Kelmers, SIA “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs: “Mūsu zeme ir bagāta gan ar tradīcijām, gan neatlaidīgiem cilvēkiem, kas neskatoties uz dažādām grūtībām, īpaši šā brīža situācijā, turpina attīstīt savu uzņēmumu. Arī “CITRO” zīmols turpina attīstību un šogad plāno koncentrēties uz vienota zīmola koncepta ieviešanu visā “CITRO” veikalu tīklā. Tas paredz gan veikalu rekonstrukciju, gan vienota sortimenta ieviešanu, tostarp privātās preču zīmes produktu līnijas izveidi. Šobrīd jau piedāvājam plašu klāstu gan pašu ražoto svaigo un gatavo produkciju, gan produktus, kas izstrādāti sadarbībā ar vietējiem ražotājiem un zemnieku saimniecībām. Uzskatu, ka tas ir likumsakarīgs solis turpmākajā “CITRO” zīmola attīstībā un es ticu, ka Baltā galdauta svētku galdam ikviens varēs izvēlēties sev piemērotāko no “CITRO” un vietējo novadu ražotāju piedāvājuma. Aicinām iedzīvotājus svinēt svētkus atbildīgi, ievērojot visus piesardzības pasākumus – paliekot mājās un baudot svētku maltīti ģimenes lokā.”

“CITRO” privātās preču zīmes produktu līniju šobrīd veido “CITRO” kulināru un konditoru gatavotā produkcija – vairāku garšu rupjmaizes grauzdiņi un dažādu veidu salāti, kā arī šā brīža aktualitāte – pēc pašu receptēm gatavota vairāku veidu šašlika gaļa cepšanai. Papildus tam “CITRO” piedāvā partnerībā ar vietējām zemnieku saimniecībām fasētus kartupeļus un zaļumus. Nākotnē plānots pakāpeniski papildināt privātās preču zīmes pārtikas produktu sortimentu, kā arī piedāvāt nepārtikas produktus.