fbpx

Atklājot “CITRO” veikalus Rēzeknē, noslēgusies pāreja uz jauno zīmolu

Līdz ar “CITRO” veikalu atklāšanu Rēzeknē noslēgusies uzņēmumu apvienības SIA “Latvian Retail Management” pāreja uz jauno “CITRO” zīmolu. Uzņēmumu apvienībā iesaistījušie Latvijas vietējie uzņēmumi  AS “Diāna”, SIA “Gabriēla” un SIA “LEKON”, kopā veido jaunu mazumtirdzniecības veikalu tīklu “CITRO”. Pāreja uz jauno zīmolu norisinājās no oktobra, pakāpeniski atklājot “CITRO” veikalus dažādās Latvijas pilsētās un kopā izveidojot plašu tirgotavu tīklu ar vairāk nekā 70 tirdzniecības vietām visā Latvijā. 

Jaunais “CITRO” zīmola koncepts nāk ar svaigumu ikdienai. Zīmola vērtības ir mūsdienīgi un inovatīvi risinājumi, vienots veikalu tīkls un daudzveidīgs sortiments ik dienu.

Imants Kelmers, SIA “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs: “Šis gads ir bijis pārmaiņu gads. Atdaloties no lielā veikalu tīkla, mainot uzņēmuma vadības, lēmumu pieņemšanas struktūru un strādājot pie jaunas, vienotas zīmola identitātes izveides, esam ieguldījuši lielu darbu un pateicoties lieliskai komandai, mums šī gada mērķus ir izdevies sasniegt pat ātrāk nekā plānots. Jau decembrī durvis vērs vairāk nekā 70 “CITRO” veikali visā Latvijā, piedāvājot sortimenta daudzveidību, tostarp plašu vietējo produktu piedāvājumu. Sadarbība ar vietējiem ražotājiem ir prioritārs “CITRO” darbības virziens, veidojot sortimentu – to atzinīgi novērtē mūsu klienti, priekšroku dodot tieši vietējo produktu izvēlei.”

“CITRO” zīmola sortimenta stratēģija paredz attīstīt ciešāku sadarbību ar vietējo novadu zemniekiem un ražotājiem, piedāvājot klientiem lokālos ražojumus un sezonālos produktus. Lai nodrošinātu “CITRO” veikalus ar vietēji audzētiem augļiem un dārzeņiem, kā arī vietēji ražotiem produktiem,  “Latvian Retail Management” vadības komanda tikās ar Rēzeknes novada zemniekiem, lai pārrunātu nākotnes sadarbības iespējas un vienotos par plašāku sadarbību nākotnē. Līdzīgas tikšanās nākotnē plānots organizēt arī citos “CITRO” pārstāvētajos novados.