fbpx

Vietējo uzņēmumu veikalu tīkls “CITRO” plāno vērienīgas 5 miljonu eiro investīcijas

Vietējais Latvijas uzņēmumu mazumtirdzniecības veikalu tīkls “CITRO” 2019. gadā sasniedzis vairāk nekā 80,3 miljonu eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 5% vairāk nekā gadu iepriekš. Provizoriskās peļņas apmērs pērn ir vairāk nekā 3,5 miljoni eiro, liecina “CITRO” neauditētie finanšu dati. Turpinot tīkla attīstīšanu, šogad plānotas vērienīgas investīcijas 5 miljonu eiro apmērā vienota “CITRO” tīkla koncepta ieviešanā, tirdzniecības vietu modernizācijā un sortimenta piedāvājuma paplašināšanā.

Imants Kelmers, SIA “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs: “Aizvadītais gads bija lielu pārmaiņu laiks. Tika pieņemti drosmīgi lēmumi, atsakoties no ierastā un uzsākot pilnīgi jaunu attīstības ceļu. Esmu gandarīts, ka, pateicoties kopīgam komandas darbam, mums izdevās ātrāk par plānoto ieviest “CITRO” zīmolu. Savukārt pircēju uzticība šajā pārmaiņu laikā ļāva turpināt attīstību un kāpināt apgrozījuma rādītājus par 5%. Arī šī gada sākums bija izaicinājumu pilns, līdz ar COVID izplatīšanos un ārkārtas situācijas izsludināšanu, bija nepieciešama operatīva rīcība darbības pielāgošanai un komandas mobilizēšanai, atbilstoši valstī noteiktiem drošības pasākumiem. Taču neskatoties uz ārkārtas situāciju un neziņu par notikumu attīstību, mums izdevās īstenot savu attīstības virzienu – gan atverot jaunus “CITRO” veikalus, gan izveidojot privātās preču zīmes produktu sortimentu un paplašinot sadarbību ar vietējiem ražotājiem. Līdz ar to arī turpmākie šī gada attīstības mērķi ir ambiciozi, un mēs plānojam izaugsmi, kāpinot apgrozījumu par 8–9%, vienlaikus paplašinot gan sortimentu, gan veikalu tīklu, tostarp piesaistot jaunus apvienības partnerus.”

Šogad uzņēmumu apvienība “Latvian Retail Management” plāno vairāk koncentrēties uz vienota zīmola koncepta ieviešanu un “CITRO” tirdzniecības vietu modernizāciju, investējot ap 5 miljoniem eiro. Imants Kelmers skaidro: “Pērn lielāko investīciju daļu veidoja izdevumi saistībā ar pāreju uz jauno sistēmu un jaunā “CITRO” zīmola pakāpenisku ieviešanu visās partneru tirdzniecības vietās. Šogad plānota veikalu modernizācija, pilnveidojot tos atbilstoši aktuālajām mazumtirdzniecības tendencēm par ērta un patīkama iepirkšanās procesa nodrošināšanu. Vairākos “CITRO” veikalos jau tiek veikti rekonstrukcijas darbi. Tiek īstenota arī iekārtu maiņa uz energoefektīvākiem un videi draudzīgākiem risinājumiem, jo rūpes par vides ilgtspēju ir viena no mūsu uzņēmuma darbības prioritātēm.”

“CITRO” zīmols sevi pozicionē kā vienotu veikalu tīklu, kurā tiek ieviesti mūsdienīgi un inovatīvi risinājumi un kurš pircējiem piedāvā daudzveidīgu sortimentu katru dienu. Šogad uzņēmumu apvienība plāno paplašināt sadarbības partneru loku un sortimenta dažādību. Daudzos “CITRO” zīmola veikalos jau ir vietējo novadu ražotāju stendi. Plānots pakāpeniski tos ieviest visā “CITRO” tīklā, piesaistot plašāku vietējo sadarbības partneru loku.

“Ārkārtas situācijā vietējo uzņēmumu vienotība un savstarpējā solidaritāte ir īpaši būtiska pašreizējo grūtību pārvarēšanā. “CITRO” zīmols ir atvērts sadarbībai ar vietējiem novadu ražotājiem, tādējādi sniedzot atbalstu viņu uzņēmējdarbībai un ģimenēm. Ticu, ka visiem kopā mums izdosies pārdzīvot šo laiku un pēc tam kļūt vēl spēcīgākiem un vienotākiem,” skaidro Imants Kelmers.