8.novembrī, Ventspilī atklāti pirmie jaunizveidotā zīmola “CITRO” veikali. Mazumtirdzniecības tīkls “CITRO” izveidots, apvienojoties vietējiem uzņēmumiem AS “Diāna”, SIA “Gabriēla” un SIA “LEKON”, izveidojot apvienību SIA “Latvian Retail Management”, kas nodrošina vienotu “CITRO” tīkla sortimentu. Līdz gada beigām plānots veikt zīmola maiņu uz “CITRO” visās 70 uzņēmumu pārstāvētajās tirdzniecības vietās visā Latvijā.
Jaunais “CITRO” zīmola koncepts nāk ar svaigumu ikdienai. “CITRO” zīmola vērtības ir mūsdienīgi un inovatīvi risinājumi, pieejams un vienots veikalu tīkls, kā arī daudzveidīgs sortimenta piedāvājums ik dienas.
Imants Kelmers, SIA “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs: “Esmu gandarīts, ka līdz ar pirmo veikalu atklāšanu “CITRO” zīmols uzsāk savu ceļu pie mūsu klientiem. Es ticu, ka “CITRO” zīmols nesīs svaigumu ikdienā, piedāvājot plašu sortimentu un daudzveidīgu izvēli gan starp ārvalstu, gan vietējo ražotāju produktiem. Vienlaikus “CITRO” koncepts paredz attīstīt ciešāku sadarbību ar vietējiem novadu zemniekiem un ražotājiem, piedāvājot klientiem lokālu novadu ražojumus un sezonālos produktus. Ventspils veikalos jau atsevišķā stendā ir īpašs izvietojums vietējo ražotāju produktiem, plānots līdzīgus stendus veidot arī citos “CITRO” veikalos. Šonedēļ atklāti pirmie veikali Ventspilī, pēc tam zīmola maiņa plānota Talsos, Kuldīgā, Rēzeknē un paralēli arī citos mazākos novados – pilnībā visu veikalu pāreja uz “CITRO” zīmolu plānota līdz gada beigām.”