Latvijas uzņēmumu apvienība “Latvian Retail Management”, nodrošinot vienota tīkla sortimentu mazumtirdzniecības zīmolam CITRO, attīsta vienotu loģistikas tīklu un atklāj centralizētu noliktavas bāzi Pierīgā pie starptautiskās lidostas Rīga. Vienotas noliktavas un loģistikas bāzes izveide ļaus nodrošināt ērtāku un operatīvāku piegādes procesu un sadarbību ar piegādātājiem un apvienības partneriem, kā arī būs izmaksu efektīvi, optimizējot līdzšinējos izdevumus par vairāku noliktavu izmaksu un loģistikas procesa organizēšanu.
Imants Kelmers, SIA “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs: “Attīstot vienotu zīmola konceptu, mēs veidojam vienota sortimenta politiku visā CITRO mazumtirdzniecības tīklā. Pārejot no vairāku noliktavu izmantošanas uz centralizētu augsta līmeņa noliktavas bāzi, mēs partneriem varam nodrošināt daudz efektīvāku preču piegādi un komplektāciju vienuviet. Noliktavas atrašanās vieta pie lidostas Rīga, ir būtiska priekšrocība sadarbībā ar vietējiem piegādātājiem un importa preču piegādātājiem. Turklāt jaunās noliktavas telpas ir ērti pieejamas visiem apvienības partneriem un piegādātājiem. Nākotnes perspektīvā tas ļaus mums attīstīt savu darbību arī uz tiem reģioniem, kur CITRO zīmols līdz šim vēl nav plaši pārstāvēts, tai skaitā Rīgā un Vidzemes reģionā.”
CITRO centralizētā noliktavas bāze un loģistikas centra telpas atrodas GREEN PARK noliktavu un biroja telpu kompleksā, kas ir energoefektīvākais industriālais parks Latvijā. Energoefektivitāti nodrošina moderna apkures, ventilācijas, dzesēšanas un apgaismojuma sistēma, kā arī augstvērtīgie siltumizolācijas risinājumi sienām un jumtam.
Latvijas uzņēmumu apvienību SIA “Latvian Retail Management” veido vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS “Diāna”, SIA “Gabriēla”, SIA “LEKON” un SIA “AA&CO”. Uzņēmumu apvienība pārstāv “CITRO” un “ELDO” zīmola veikalu tīklu ar vairāk nekā 80 tirdzniecības vietām visā Latvijā.
SIA “Latvian Retail Management” nodrošina vienotu kopējā tīkla sortimentu, organizējot loģistikas sistēmu un ietverot individuāla piedāvājuma veidošanu katra sadarbības partnera tirdzniecības vietās atbilstoši reģiona tradīcijām un vietējo ražotāju piedāvājumam.